Zwroty i wymiana

 

Zwrot i wymiana produktów.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki mogą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy- bez podania przyczyny.

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub wymienić towar na inny, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami.

1.ZWROT PRODUKTU

W przypadku zwrotu  produktu prosimy o:

  • udać się na stronę www.bieliznapolska.pl; następnie zalogować się i przejść do panelu klienta (np. poprzez link Twoje konto)
  • przejść do sekcji "Zwroty towarów" i wybierz "Dodaj zwrot towaru"
  • dalej postępuj zgodnie z instrukcją na stronie
  • zwrócenie towaru w stanie niezmienionym
  • staranne zapakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w czasie transportu (najlepiej twardy kartonik a nie koperta bąbelkowa)
  • dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu lub faktury lub dokumentu zwrotu
  • możliwość zwrotu kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie

      lub

  • wskazanie numeru konta, na jaki ma nastąpić zwrot albo adresu Państwa, na jaki pieniądze mają zostać przesłane przekazem pocztowym lub na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie

Zgodnie z art. 32 ust3 ustawy o prawach konsumenta sprzedawca może odczekać ze zwrotem pieniędzy, aż otrzyma zwracany przedmiot i go sprawdzi.Następnie niezwłocznie dokonujemy zwrotu pieniędzy na konto osobiste lub na saldo klienta. 

Teraz maja Państwo 14 dni na zwrot towaru.

Koszty przesyłki zostaną Państwu zwrócone, tzn najtańszy sposób dostarczenia, który proponuje sklep

(9,99 IN POST - Paczkomaty). Jeśli Konsument wybierze inny sposób zwrotu (szybszy lub dla niego wygodniejszy),

to i tak zwrot kosztów przesyłki wynosi 9,99 zł.

 

Informacje odnośnie paczki:

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku odesłania do nas takiej przesyłki - nie zostanie ona przez nas odebrana i wróci do Państwa jako zwrot.

 

Adres na który należy odesłać paczkę:

www.bieliznapolska.pl

ul.Andromedy 15

05-140 Jadwisin

Masz pytania?

Telefon: 795 904 104

e-mail: info@bieliznapolska.pl

2.WYMIANA PRODUKTU

Jeżeli pragną Państwo dokonać wymiany zakupionego towaru, należy:

Zwrócić produkt.

Prosimy odesłać produkt na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1.

Zamówić nowy produkt:

Na nowe produkty należy złożyć nowe zamówienie i w uwagach zaznaczyć,że jest to wymiana.Koszty wymiany produktu ponosi Kupujący.

3.REKLAMACJA

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie transportu. Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą państwo takie uszkodzenie, prosimy o zażadanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.

W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o:

  • wypełnienie i dołączenie do paczki formularza zwrotu otrzymanego wraz zamówionym towarem
  • zwrócenie towaru w stanie niezmienionym
  • staranne spakowanie zwracanego towaru aby nie został uszkodzony w czasie transportu
  • dołączenie dokumentu dostawy lub faktury
  • wskazanie numeru konta, na jaki ma nastąpić zwrot Państwa należności albo adresu, na jaki pieniądze mają zostać odesłane przekazem pocztowym

O postępowaniu reklamacji będą Państwo informowani drogą e-mailową lub telefoniczną.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu braku u producenta), zaproponujemy Państwu, do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

Koszt wysyłki, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki i uznaniu reklamacji, zgodnie z zasadą zwrotu produktu tzn:

Koszty przesyłki zostaną Państwu zwrócone,tzn najtańszy sposób dostarczenia, który proponuje sklep (9,99 Paczkomaty).Jeśli Konsument wybierze inny sposób zwrotu (szybszy lub dla niego wygodniejszy), to i tak zwrot kosztów przesyłki wynosi 9,99 zł.

Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel